Lk wireless

Hej,

Jeg i projekt "værksted" kommet til delen med lampesteder. Jeg vil gerne kunne slukke mine loftslamper fra flere forskellige steder, og derfor vil jeg bruge lk-wireless.

Men da jeg skal have en del lampessteder, vil jeg gerne holde udgifterne ned, så derfor spøgsmålet;

Kan jeg sætte et lk-wireless lampeudtag og og forbinde dette til 3-4 almindelige lampeudtag, så som tænder og slukker med lk-wireless udtaget ?

vh

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Wezio
Wezio
1772 4040
s.straszek skrev den 17-05-2020 18:18:05

Hej,

Jeg i projekt "værksted" kommet til delen med lampesteder. Jeg vil gerne kunne slukke mine loftslamper fra flere forskellige steder, og derfor vil jeg bruge lk-wireless.

Men da jeg skal have en del lampessteder, vil jeg gerne holde udgifterne ned, så derfor spøgsmålet;

Kan jeg sætte et lk-wireless lampeudtag og og forbinde dette til 3-4 almindelige lampeudtag, så som tænder og slukker med lk-wireless udtaget ?

vh

Ja, det kan du godt. Der er en klemme bag på Wireless-udtaget til videresløjfning af mellemledningen. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Populært lige nu

1. Fylde vand gasanlæg
    Fyr og opvarmning (læst 218 gange)
  2. Renovere afløb med støbejernskloak
    Lav-Hus (læst 262 gange)
  3. Hvilken tagsten har jeg på taget
    Lav-Hus (læst 4407 gange)
  4. Maks sugehøjde på centrifugalpumpe? 8 meter?
    Lav-Hus (læst 355 gange)
  5. Uklarhed omkring dæksel på en blottet stikkontakt
    Lav-Hus (læst 268 gange)
  6. Male direkte ovenpå spartelmasse
    Camping (læst 192 gange)
  7. Fjernbetjening til Philips TV?
    Lyd & Billede (læst 324 gange)
  8. Fugt og måske skimmel
    Lav-Hus (læst 322 gange)
  9. hvad er det for en?
    Lav-Hus (læst 409 gange)
  10. Hvordan får jeg en løs skrue til at bide i en spåndplade?
    Lav-Hus (læst 191 gange)

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis