Kan jeg klæbe en liste op? (Uden den falder ned🙂)

Hejsa

Jeg har en irriterende rende mellem mit gamle loft, og et nyt vinduesparti, jeg har fået monteret.
Vinduerne er trukket lidt ud i facaden, så jeg har nu et ca 5cm. Bredt åbent stykke mellem eksisterende loft (Gipsplader på ca. 30x50cm)
Og vinduerne.
Forskallingen er åbenbart afsluttet samtidig med gipsen, så der er reelt ikke noget jeg kan skrue/skyde en liste fast i..
Spørgsmålet er så, om I tror det vmvil holde, hvis jeg klæber det op, med montagelim?listen er et almindeligt fodpanel. Den vil have den ene side (Er det 15mm?,) at klæbe mod vinduesrammen og ca 1 cm. At klæbe mod gipsloftet😐..


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv lige at ta et billede 

Mvh Troels
Natur skrev den 16-05-2020 21:38:21

Tec 7 - mirakel til alt

 ja du har ret ,men der er altså rigtig mange forskellige produkter der hedder tec-7 både fugemasse og rengøringsartikler


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Køb en tube med montagelim påfør godt med lim, også sæt fodpanelet i spænd op mod loftet med et par pinde, indtil limen den er tør, så sider den rigtig godt fast.

Hvis du ikke kan forklare det på en simpel måde, er det fordi du ikke har forstået det godt nok.
Rolias skrev den 16-05-2020 21:47:11

 ja du har ret ,men der er altså rigtig mange forskellige produkter der hedder tec-7 både fugemasse og rengøringsartikler

 Jo, men selvfølgelig mener jeg Tec 7 Fugemasse (den sorte er bedst)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis