Hej
Jeg har en lampe der blinker når den er slukket.
Jeg bestilte en støjkondensator og den løser problemet.
Udfordringen er nu at den støjkondensator jeg modtog ikke er isoleret - dvs. der er to ledende stålben som skal forbindes.
Kan man (og må man) blot vikle isolations tape omkring og ellers gemme støj kondensatoren væk under dækslet foran udtaget?
Har vedhæftet billede af udtag og støjkondensator.
På forhånd tak!
-Phillip