Krybestrøm

Hej

Jeg har en lampe der blinker når den er slukket.
Jeg bestilte en støjkondensator og den løser problemet.

Udfordringen er nu at den støjkondensator jeg modtog ikke er isoleret - dvs. der er to ledende stålben som skal forbindes.

Kan man (og må man) blot vikle isolations tape omkring og ellers gemme støj kondensatoren væk under dækslet foran udtaget?

Har vedhæftet billede af udtag og støjkondensator.

På forhånd tak!

-Phillip

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skru lampeudtaget løs og monter kondensatoren på bagsiden med så korte ben som muligt. Så behøver du ikke isolere dem. For øvrigt bør du føre lampeledningen under aflastningsbøjlen

fase
Jeg tror ikke at det er krybestrøm , men en afbryder med en lede glimlampe der får lampen til at blinke..........

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Mange tak - det prøver jeg!
Hej Karl Smart

Modstanden løste problemet, men bør det gribes an på en anden måde?

-Phillip
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis