Valg af nyt gulv

Hej allesammen.

Mit gulv er ved at være godt slidt. Og det er ikke muligt at slibe på det. Så vil gerne ligge noget nyt oven på.

Men jeg regner med at vi skal sælge huset inden for måske en 5 års tid.

Så mit spørgsmål er:
Hvilket gulv, som kan ligges oven på eksisterende gulv, er det mest populære når et hus skal sælges? Og hvad har i af gode og dårlige erfaringer med gulve. Har hørt at laminat er meget upopulært ved salg. Vil helst ikke bruge en masse tid og penge på nyt gulv hvis prisen på huset enten er uændret eller falder i pris.

På forhånd tak. 

Patrick
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
smid tæpper på og lad ny ejer vurdere
jeps, lad være med at renovere til næste ejer med mindre det er direkte hæmmende for salg. Man risikere at bruge en masse penge og så ligger dit fine nye gulv pludselig i forhaven fordi den nye ejer ville have gulvvarme. Bedre at tage højde for det i prisen.

Moden med gulve skifter selvfølgelig og har bemærket at der i øjeblikket skubbes en masse egetræsgulve over disken. 
Okay tak for tippet. Jeg må lige se hvad jeg gør. Det svært at tage stilling til når man ikke ved om man skal flytte eller ej.. Det var også mest fordi vi gerne selv ville have nyt gulv. Men gider dog ikke hvis det penge og tid ud af vinduet uden at få det mindste igen. 

Patrick
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis