Montering af trimmersnøre på Texas BCD43M

Hej
Jeg skal have monteret ny trimmersnøre i min Texas bcd43m (Combimaskine) spolen ser sådan ud
I manuallen side 11 er teksten:
3. Tag ca. 3-4 m snøre (2,4 mm i diameter) og fold en løkke på midten
4. Fastgør snøreløkken i hakket midt på spolen og vikle snøren pænt rundt om spolen i hver sin rille.Undgå at sno snøren. I bunden af spolen er pile som viser retningen, hvorpå snøren skal vikles rundt. OVERFYLD IKKE SPOLEN!

Men jeg forstår det ikke og kan få det til og passe med virkeligheden, jeg kan ikke se hvilke hakker midt i spolen hvor løkken skal ind, for 1 snøre skal jo køre i hver sin rille. Så hvordan gør jeg??? for det giver ikke mening for mig.

J.A.
Det løser vi....
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der ikke et hak i væggen mellem de to riller, som det er vist på illustration 4? Det fremgår ikke af dine billeder, men må være på siden modsat kameraet.
jenshøj jeg havde ikke fået besked om der var kommet indlæg derfor det sene svar.Men jeg kan ikke se noget hak jeg har taget billeder hele vejen rundt:

Der kan jeg ikke se noget hak, de sidste billed viser der er støbningshul i hver rille så jeg ved ikke om det skal moteres ala https://www.texas.dk/da/products/trimmersnoere/trimmersnoere-24mm-15m/?partno=5015-00den måde når der er en rille så det er fejl i brugsvejledningen https://www.texas.dk/sparepart/usermanual/buskryddere/Manual%20BCD43M_17_1.pdf

J.A.
Det løser vi....
Hvis der er to huller som på videoen, skal du da bruge dem. (hvis der ikke er et hak, eller hul i mellemvægen)

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns der er ingen forbindelse imellem de 2 riller, så det må bare være med hullet i hver rille, og det så er en fejl i vejledningen.

J.A.
Det løser vi....
Men hvis der er et hul i hver spor, kan du jo sætte snøren på som der vises i videoen..

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns det funger.

J.A.
Det løser vi....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere