Varmekilde i fordelingsgang

Jeg indrager en del af en gammel entre til værelse. Entreen var ca. 9m2 og tilbage er ca. 4,8m2 til fordelingsgang. Der var en lille radiator i entréen, men den er jeg nødt til at tage ned og det vil være meget kluntet og besværligt at sætte den op i den "nye" fordelingsgang. Ligeledes vil vandbåren gulvvarme være meget besværligt at lave her.

Skal der være en varmekilde i sådan en gang? Hvis ja, skal man så kigge på el-gulvvarme eller lignende eller skal det bare være en almindelig radiator igen?

Fordelingsgangen har normal loftshøjde og rummer 5 døre (3 til børneværelser, én til badeværelse og én til køkken/alrum.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan nok klare dig uden varmekilde, navnligt hvis dørene ikke lukkes normalt. Alternativt kan du installere en lille varmestyret ventilator ml. To rum, så du henter varmen i et af de andre rum. 

Mvh Troels
En ille elradiator vil også kunnne klare hvis det bliver for koldt derude, 
Ja, har kigget lidt på det efter du skrev og de er blevet meget flotte at se på i dag, hvis man endelig skal have sådan en hængende. Tænker det er den optimale nødløsning, hvis der bliver koldt i gangen. I modsætning til el-gulvvarme, så slipper jeg også for besøg af elektrikeren bare jeg har en stikkontakt i nærheden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis