Kommentarer til projekt: Stor hus renovering

Her samles kommentarer til projektet: Stor hus renovering

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh Lasse
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser rigtig godt ud. Du skriver VI så det er spørgsmålet om hvor mange hjælpere der har været. For det er mere 1-2 personers arbejde i 3 mdr.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Godt gået! Der er lagt noget arbejde der. Du må næsten være elektriker selv med alt det nye EL, der er blevet trukket uden at du har haft brug for elektriker.

Uanset baggrund er det et imponerende håndelag og tempo du viser i stort set alle håndværksdiscipliner. 
ev elmand skrev den 13-05-2020 18:52:34

Det ser rigtig godt ud. Du skriver VI så det er spørgsmålet om hvor mange hjælpere der har været. For det er mere 1-2 personers arbejde i 3 mdr.

 Hej ja, det her kunne jeg ikke have gjort alene, tydeligvis. Vi har været 4 andre udover mig og min kæreste. Men når det er sagt, har mig og min kæreste lagt flest timer i det, hun er en kvinde med ben i. Jeg har så været på alle dage i 3 måneder, og det er ikke noget jeg gør foreløbig igen. Haha. 


Mvh Lasse
AllanE skrev den 14-05-2020 12:10:00

Flot arbejde! Kan godt forstå, at du er tilfreds. Tak fordi du deler!

 Mange tak skal du have! Jeg er faktisk også selv lidt stolt, haha. Det er ikke noget jeg nogensinde havde troet jeg skulle begå mig selv ud i. 


Mvh Lasse
jetz skrev den 15-05-2020 06:12:14

Godt gået! Der er lagt noget arbejde der. Du må næsten være elektriker selv med alt det nye EL, der er blevet trukket uden at du har haft brug for elektriker.

Uanset baggrund er det et imponerende håndelag og tempo du viser i stort set alle håndværksdiscipliner. 

Yeps jeg er uddannet elektriker. Men udover det har jeg måttet undersøge mange ting som jeg faktisk ikke vidste noget om. 

Men jeg synes det hele lykkedes. Og ja har altid haft noget for at lave tingene selv, det gør bare tingene personlige. 

Og tusind tak for rosen. Det sgu dejligt med et skulderklap, det har sgu også været noget af en omgang. Haha. 

Mvh Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis