Jeg har afmonteret en gammel grim lampe og tilsluttet den nye, men hvorfor virker det ikke? Det eneste, jeg har gjort er at tilslutte de to nye ledninger, jeg har ikke rørt ved den gamle rosset. Jeg har spurgte flere, der har sagt jeg skulle prøve at bytte rundt på ledningerne, det har jeg forsøgt. Virker heller ikke. :( Er der nogen, der kan se hvad problemet er?