Hej er helt ny indenfor gulvvarme og fyr. Skal have nyt fyr og installeret gulvvarme i gulvplader ovenpå beton dæk. Men hvordqn trækker man rent praktisk rør til og fra gulvvarme styring. Og hvad frem og tilbage løb er det mest optimale fra fyret pt er dem der går fra fyrrum til hus Ca 19mm i udvendig mål. Der kommer et blackstar 16 kW op. Pt går varmen ud i et blandet 1 og 2 streng system vi en fordeler på loftet.