Newbee spørgsmål ang fyr og gulvvarme

Hej er helt ny indenfor gulvvarme og fyr. Skal have nyt fyr og installeret gulvvarme i gulvplader ovenpå beton dæk. Men hvordqn trækker man rent praktisk rør til og fra gulvvarme styring. Og hvad frem og tilbage løb er det mest optimale fra fyret pt er dem der går fra fyrrum til hus Ca 19mm i udvendig mål. Der kommer et blackstar 16 kW op. Pt går varmen ud i et blandet 1 og 2 streng system vi en fordeler på loftet. 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis