Miele vaskemaskine

Hej
Jeg har en miele vaskemaskine, hvor jeg ikke kan få lågen op. En i familien har drejet på vælgeren mens den kørte.
Ved filter skulle man kunne åbne lågen med en skruetrækker, men jeg kan ikke finde noget/få fat i noget med skruetrækkeren i hullet der udløser låsen.
Kan maskinen nulstilles, så jeg kan starte forfra. Vandet har jeg taget af.??


NIC

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lågen ind til filtret åbner du med en skruetrækker, skrællekniv eller det gule stykke plastik, der fulgte med maskinen. Når lågen er åben stikker du en finger ind i og lidt opad er der en nødudløser til lågen. Maskinen skal, så vidt jeg husker,, være slukket.

fase
Kan du ikke dreje til 0 og så bagefter sætte en lille ny program i gang. f.eks. skylning, Så skulle den gerne herefter være mere samarbejdsvillig. Ellers er det et problem med luge kontakt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ved siden af filter er der et hul, hvor man stikker en skruetrækker ind for at udløse lågen, men det virker ikke. Det er problemet.

Martin Nic
Kan du ikke sætte et billede med en åbnet låge til filtret ind. Billedet neden under viser den gule nødudløser på min maskine.

fase
Teksten er OK, men billedet? Nu kom det. Hvilken type er det?

fase
Miele W1 står der på sæbeskuffen. Den er med Cap dosering. Typeskiltet sidder vist inde i lågen.

Martin Nic
Prøv at ringe til Miele, de plejer at være hjælpsomme. Din maskine ser ud til at være en nyere model end min.

fase
Jeg fik fat i udløseren til lågen ved at skære et hul i plasten over filteret.

Martin Nic
Martin Nic skrev den 12-05-2020 19:07:24

Jeg fik fat i udløseren til lågen ved at skære et hul i plasten over filteret.

 Hejsa! Har samme problem. Hvor præcis skar du i plastikken? Lige i firkanten over det  runde filter eller hvordan?


Tak :)

mvh 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis