Jeg flyttede for 5 måneder siden ind i et rækkehus, bygget i 50'erne. I en boligforening vel og mærke. Siden jeg flyttede ind har der i kælderen været en klam lugt af kloark. Den er blevet spulet men lugten er her stadig og er blevet værre. Jeg har muligvis fundet ud af hvor lugten kommer fra. Inde fra væggen, som er den væg der går fra kælder til 01 sal. Jeg har banket puds af og en hulens masse polyfilla som den tidligere beboer har smurt på. Væggen går op gennem huset og i stueplan er den delt mellem bad og stue. Jeg kan ikke lige sige om det er fugtigt i vlggen men det lugter både muggent og råddent. Hjælp... Hvad kan det være og hvad skal der gøres? Der er 3 huller helt nede ved gulvet.