Hej LDS folk
Jeg står og skal lave badeværelse på min 1 sal, det er med træskellet under, og der kommer gulvvarme med 22mm gulvspånplader.Mit spørgsmål er så bare jeg kan se at den 12mm spånplade som jeg ligger oven på står der ikke må bruges til vådrum. Gælder det også selvom det er Vinyl vi skal have som det øverste lag? eller er den god nok at bruge?
Håber der er nogen der vil hjælpe :)