Badeværlse på 1 salen

Hej LDS folk

Jeg står og skal lave badeværelse på min 1 sal, det er med træskellet under, og der kommer gulvvarme med 22mm gulvspånplader.Mit spørgsmål er så bare jeg kan se at den 12mm spånplade som jeg ligger oven på står der ikke må bruges til vådrum. Gælder det også selvom det er Vinyl vi skal have som det øverste lag? eller er den god nok at bruge?

Håber der er nogen der vil hjælpe :)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville i stedet bruge vådrumsgips. Ude i resten af rummet lægges et lag mere end i bruseniche. Så laver vinyl montør fald fra denne kant og ned til afløb. Han ønsker nok at du laver en strimmel rundt i bruseniche med samme tykkelse, så kan det styre hans vaterpas.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis