Spørgsmål til gasfyr specialister mm.
Har netop fået nyt et nyt Vaillant 156-5/5 med Vih75 vv beholder.
Kører rigtig godt og lydløst når det køre til radiatorerne. Men når det kører til vv beholder "larmer" det en del (mere end det 30år gamle der blev udskiftet)
Lyder som om der kører en masse luft rundt i det "lille" kredsløb til vv beholder som sidder nedenunder fyret.
Jo højere temp bliver i omløbet jo mere lyd/luft kommer der.
Som sagt ikke noget, når det kører over radiatorer, som også blev udluftet ved installering.
Kan forstå at der sidder en automatisk udluftning i fyret, så luft burde jo være ude af det lille "kredsløb" til vvb?
Eller kan det tage lange tid? (installeret midt april)
Ellers kan jeg ikke se andre udluftnings muligheder
Nogen der er kloge på disse systemer og kan komme med et guldkorn 😉