Nonwood bord

Vi har en Nonwood bordplade, købt sidste år, hvor der er 20 sådanne mærker på. Besked fra Bilka er, at vi ikke må lade glas stå på bordet, da de kan lave brændemærker. Vi sidder ca 1/2 time ved bordet om morgenen og til frokost, og derudover står der aldrig glas på den. Står i skygge efter kl. 13. Den har stået inde i vinter.  Nogen, der har været ude for det samme?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har oplevet det samme, bortset fra vores bord er fra i år. Og fra april til juni er der kommet 10 mærker. Vi fik sjovt nok en ny lamel da den første skade viste sig, men da vi så har fået skader som vedhæftet dækker garantien pludselig ikke mere - Ovg vi har aldrig glas stående på pladen.
Nogle af skaderne er flere cm lange -
Ja, det har vi også oplevet.
Det skyldes efter sigende at når solens stråler rammer glasset skabes en effekt som koncentrere solens stråler, hvorved non-wood bordet smelter.

Jeg kunne godt se det smarte med non-wood bordet i forhold til mindre vedligeholdelse, men at det ikke kan klare glas og sol, så fejler det i mine øjne funktionen som et havebord.

omkring 20 af disse brændemærker på et havesæt vi købte i Bilka, vi kunne ikke finde ud af hvad der var problemet men efter jeg søgte på nettet fandt jeg ud af at det var glas på bordet som lavede brændemærkerne og at man ikke kan have glas stående på bordet i direkte sol. Havede jeg vidst det var det ikke købt. Aldrig mere Bilka......
Hold da op noget skrammel. Utroligt at et firma som Bilka fortsætter med at sælge sådan noget. 

Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 24-06-2020 06:53:59

Hold da op noget skrammel. Utroligt at et firma som Bilka fortsætter med at sælge sådan noget.

Det er blot min antagelse, men jeg tror det gælder alle non-wood produkter, så det gælder ikke udelukkende Bilka. 

Svigerfamilien købte et i Ilva og der fulgte en varsling om at bordet ville tage skade hvis der stod glas på bordet hvor der var direkte sol. :/

Problemet er at Bilka IKKE informere om problemet, havde de gjort det kunne vi undgå det Og ikke ødelægge vores ny købte have møbler. Jeg tror du har rat i at det gælder alle Non Wood produkter. Godt at Ilva advare deres kunder om det👍🏻☀️
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis