Hej
Det drypper omkring termostaten ved vores gulvvarme.
Som jeg har forstået er det den termostat der styrer om vand sendes tilbage til kedel eller en tur mere rundt under gulvet.
Kan det være termostaten selv der er utæt eller er det mere sandsynligt at det er en pakning?
Og kan man blot skrue sådan en af og kigge eller risikere man at det fosser ud med vand?
Den ser således ud nu - den røde tragt er sat op til at lede det dryppende vand væk.
På forhånd tak
-Phillip