Utæt termostat eller pakning?

Hej

Det drypper omkring termostaten ved vores gulvvarme.

Som jeg har forstået er det den termostat der styrer om vand sendes tilbage til kedel eller en tur mere rundt under gulvet.

Kan det være termostaten selv der er utæt eller er det mere sandsynligt at det er en pakning?
Og kan man blot skrue sådan en af og kigge eller risikere man at det fosser ud med vand?

Den ser således ud nu - den røde tragt er sat op til at lede det dryppende vand væk.

På forhånd tak
-Phillip

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nogen der kan hjælpe?
Du er nødt til at ta den sorte følerting af for at se hvor vandet kommer fra. Så kan du osse se om der sidder en lille stift som kan skiftes. Post gerne flere billeder når det er skilt ad.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis