Hej alle,
Det er min plan at installere en autolift i min garage, som har tag med rejsning, men fladt loft. Loftshøjden er 229 cm. Pga. autoliftens højde, inkl. en bil på liften, er jeg nødt til at skære et hul op i loftet og dermed op i spærkonstruktionen. Dermed får jeg brug for en udveksling, som der skal regnes på, og måske også nogle nye søjler til at bære den koncentrerede last, som typisk vil være en konsekvens af en udveksling i en tagkonstruktion.
Kan nogen anbefale en dygtig, pålidelig og ikke alt for dyr rådgivende ingeniør, som kan foretage de nødvendige beregninger og udføre de nødvendige skitser til ombygningen? Helst på Midtsjælland, selvom det nok kunne klares pr. emai med tegningsudveksling m.v.
På forhånd tak.
Mvh.
Hjemmemekkeren.
Med venlig hilsen
Hjemmemekkeren