Maling multiplade uden spartel AktieArne 19 3300 08-05-2020 16:46 HejsaKan man på nogen måde male direkte på multiplader ved kun at påføre forankringsgrunder først ?Har ledt på nettet men det taler alle om at spartle først. Hvis du vil, kan du :-) 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30531 7480 08-05-2020 18:07 Du mener gasbeton blokke. Det har man gjort i masser af tilfælde, med gasbeton mursten, men der har du naturligvis blokkens fine struktur. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
AktieArne Trådstarter 19 3300 08-05-2020 19:22 Hej ErikTak for svar. Det var netop for at bevare strukturen, da det er i et bryggers. Så jeg vil grunde multipladerne (porebetonen) og male. Hvis du vil, kan du :-)
ev elmand 30531 7480 08-05-2020 23:03 Go for it.Det kan du sagtens gøre. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her