Nyt tag - Scheise det er dyrt

hej
Skal have skiftet tag og har fået et par tilbu

mit tag er 170m2 og vi skal have tegl, untertag, 4x Velux og undertag og 300mm isolering

Har fået bud fra 470,000kr til godt 750,000kr, er det virkeligt korrekt at det skal koste så meget for skifte på djævleøen?

Er det normalt at man prutter med prisen og hvor meget?
Nogle steder jeg kan spare ved at deltage selv?

mange Yak 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal sikre dig at de giver pris på det samme. Læg særligt mærke til stillads og affald samt velfærds forhold.

En stor post kunne snildt være affald hvor du burde kunne hive lidt mønter. Eventuelt kunne nedbrydning være en god ide og hjælpe med

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg fik lavet 110m2 tegltag for 340 for fire år siden. Det var inklusiv at det hele blev hævet ca 15cm også med nye sten i gavlene samt en ny skorsten.
De tilbud vi fik gik fra 340-550 så der var et meget stort spænd og det på trods af at vi havde en byggesag kyndig til at specificere opgaven så der blev givet tilbud på præcis det samme.

Men altså givet at dit tag er væsentligt større syntes jeg ikke priserne lyder særligt skøre. Men jeg kan anbefale at få en byggesagkyndig ind over også til tilsyn af arbejdet. Der er rigtig mange detaljer om et tag som skal laves korrekt for at det holder 

Ask
2770 her. Naboen har lige fået lavet 120 kvm tag glaseret med to zinkkviste, og reetablering af valme for 500k

Mvh Troels
Tak, ved du TRRA hvilket selskab din nabo har anvendt?
Nej, kun opretning 
LDS_ninja skrev den 18-05-2020 19:34:31

Tak, ved du TRRA hvilket selskab din nabo har anvendt?

 Har sendt dig en pb.


Mvh Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis