Hej alle
Jeg har valgt at filtse en væg i stuen, i hvidt tyndpuds, da væggen var beklædt med en forfærdelig flade af gule mursten.
Jeg er super glad for resultatet, men vil gerne give det noget forsegling/imprægnering
Så det ikke er helt så rugt og lettere at rengøre og mere holdbart.
Lidt ligesom man gør med indfarvet spartel fra färg.
Hvilket produkt vil i anbefale? Jeg tænker lidt på
https://conteco.dk/shop/color-sustainer-2/Eller
Husk, det gør ikke noget man laver mindre fejl i gør-det-selv projekter, det giver bare "et personligt præ" ;-)