Jeg skal til at lave et loft i mit maskinhus. væggene består af fire meter høje 7x7" tømmer.
Jeg skal klasket nogle remme op dem.
Jeg har nogle 200x45mm spærtræ som jeg har tænkt mig at bruge til det.
stolperne står med et par meters afstand.
Jeg har tænkt på bare skru nogle lange karmskruer i da jeg ikke kan få en gevind stang igennem pga. udvendig beklædning.