Vand på gulvet fra toilettet

Hej  
Vores udlejer har for 2 dage siden installeret nyt toilet, MEN der løber vand ud på gulvet fra bunden af toilettet. Min udlejer er fuldstændig booket op med andre ting, så derfor søger jeg råd fra andre, så det kan fixet hurtigt. Der løber ingen vand fra cisternen. Håber at det er nogle der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Nathali
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil gætte på, at toilettet er installeret forkert. Med det mener jeg at palningen mellem toilet og faldstamme ikke passer sammen, eller toilettet er placeret skævt i forhold til pakningen. Det laver din udlejer selvfølgelig om hellere i dag end i morgen.

fase
Velkommen til, Nathali!

Jeg er enig med S.Fabrin. Det ligner en utæthed mellem toilet og afløb/faldstamme. Dvs. det er IKKE rent vand, der flyder på gulvet  

PS: Jeg flytter lige tråden til gruppen "Lav-hus" - den passer bedre der.


Mvh. AllanE
I forbindelse  med en opdatering af badeværelset blev toilettet skift til nyt, dog samme model. Ifö Cera mener jeg det er. Da jeg fik det sat op og trak ud første gang var jeg ikke i tvivl om at der var noget galt, der kom simpelthen meget mere vand nedenud end der kom i kummen. Mig tilbage til VVS-Eksperten, godt gal i skralden. Der var da heller ingen problemer, de var nemlig også godt træt af situationen, idet de havde fået en hel sending, hvor det var galt med dem alle. Det var noget med en plastikdims, der skal lede vandet fra cisternen til kummen, der enten helt manglede eller var sat forkert i. Ifö ville ikke tage dem tilbage men sendte bare en stak dimser som de (VVS-Eksperten) selv måtte montere. Kan godt forstå at de var trætte af det.

Alt dette bare for at fortælle at det ikke nødvendigvis er tilslutningen til kloaken det er galt med, dog nok mest sandsynligt.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Jeg har oplevet det samme som Kermit bare med et Gustavsberg. Der i bunden af cisternen en plastikdims som guidede vandet ned i kummen. Men under transporten havde toilettet fået slag (det var ret tydeligt da man fik det skilt ad for noget af porcelænet var gået i stykker ). I den forbindelse var denne plastikdims også gået løs. Porcelænsskålen ledte stadigvæk det meste vand ned i kummen men altså ikke det hele med lignende resultater til følge 

Ask
takker mange gange for svar :) vil kontakte min udlejer. rigtig god forlænget weekend :)


Med venlig hilsen
Nathali
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis