Egetræs plankebord og olie?

Hejsa. Jeg har fået fat i et par lækre egetræs planker som jeg skal have lavet et bord ud af. Men hvad skal jeg give dem af behandling for at de beholder den samme farve som de har nu?😁
Ved det måske er svært at se på billedet, men de har den her klassiske lyse egetræs farve 😊

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Hejsa. Jeg har fået fat i et par lækre egetræs... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg prøver lige at lave en blanding, men mit bud er at der er alt for meget vand derfor rejser det sig. Vi fik et ny glatslebet bord fra snedkeriet og har aldrig slebet på det, heller ikke i starten.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Og blandingen bliver selvfølgelig tyk når den har stået noget tid 😉

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Det plejer at være fruen som blander på gehør men det er så tykt når det står i bøtten, at det ikke løber sammen når du skubber det til siden, Men jeg vil tro at du skal bruge under det halve vand til måske bare 4dl til de 25 gram.
Der er noget jeg ikke forstår. Hvad er det du prøvet at sige med de ikoner som du indsætter? jeg kan ikke på nogen måde finde mening med dem i forbindelse med det du skiver..

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg læste et sted at man endelig ikke måtte bruge for meget sæbe, er det godt nok egetræ i bruger det på?

Tænker de ikoner du snakker om er de helt almindelige smileyer jeg bruger? Ikke sikkert din enhed kan vise dem

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Annonce
Jo det er egetræ vi bruger det til. Og jo min enhed viser de smileyer du bruger jeg forstår bare ikke hvad ideen er med dem. Vores plader kommer direkte fra savværket😊             Hvad er det smileyen viser? at det er bare fjol eller? du må undskylde men jeg er ikke helt ung og prøver virkelig at forstå ideen med dem.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Sådan her ser vores bord ud.Og det er mere end 15år nok snare 20år gammelt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg afslutter blot min sætning med et smil til dig.

Gør det ordenligt selv, eller betal dig fra det
Ok jamen det er da sødt af dig. Så lærte jeg det.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis