Hej alle,
Jeg er igang med at opføre en isoleret værksted i haven på ca. 22 m2 og har i den forbindelse haft en murer-ven over og støbe et isoleret fundament, da jeg ikke selv havde prøvet det før.
Det endte desværre ikke helt optimalt, da randen ikke var vinklet korrekt på grunden og dermed forsøgte vi er ændre vinklen så meget vi kunne. Det resulterede i, at gevindstængerne placeres for langt inde i fundamentet, så de stikker op midt i gipsen. De blev derfor fjernet med vinkelsliber og jeg fik besked om at man bare kan bruge nogle beton ankre til remmen. Er det godt nok i praksis? Der er heller ikke støbt vindbånd ind, så hvordan griber jeg det bedst an, nu hvor det hele ER støbt?
Se billeder herunder:
Det skal gerne ende noget i denne stil:
/Mikkel
If you’re going to do something, do it properly