Hej. I vores hus fra 50´erne er der også et værelse som er en tilbygning fra 60´erne. I værelset er alle vægge blev tidligere vandskuret, bortset fra en, som var den originale ydervæg hvor der har ligget (indtil i går) en træbeklædning. Den har jeg fjernet og nu vil jeg vandskure denne væg også. Fuger er ca 4 mm dybe. Væggen er rengjort og er stort set klar til arbejde.
Er det OK hvis jeg bruger en Skalflex Vandskuringsmørtel? Skal jeg opbygge/rette fugerne under 4 mm?
På forhånd tak!