Hej LDS’ere
Ifm. at vi er ved at opføre et udhus, er jeg kommet lidt i tvivl omkring, hvorvidt bundremmen/bundskelettet burde behandles mod fugt inden det lukkes. Udhuset opføres på et støbt punktfundament, og der er gravet et lille lag jord af, hvorfor den nederste del af bundremmen er lidt under jordniveau - dog uden at have jordkontakt. Udhuset vil nederst blive lukket af med fiberbetonplader el. lignende som stopper for vind og skadedyr. Bundremmen er ikke udført i trykimprægneret træ, hvorfor jeg overvejer at behandle den inden konstruktionen lukkes. Jeg har ledt med lys og lygte efter Grøn Kobber (særligt i hovedstadsområdet), men det er åbenbart endegyldigt udfaset. Er der mon en der vil sælge et par liter, eller findes der et alternativ i handel?