Køleskab - stikke ud fra skab ?

Hej alle

Står for at skifte køleskabet ud da den ikke kan styre temp mere .... Den enten fryser eller er for varm ...

Vi har et 70'er køkken hvor køleskabet skat stå i en skabs ramme, så skal have et alm køleskab. Hullet skabet skal stå i er 60x60 (BxD) men udvalget af skabe her er ikke for godt

Mit spørgsmål lyder så, da jeg har fundet et skab der er 65 dyb, om det vil se dumt ud / eller der er andre ting som vil være i vejen med sådan et skab, i mit tilfælde hvor skabet ikke er lige så dybt ?

Har fundet et der er 60 dyb også, men får mere for pengene med den anden

God dag 
Tak 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo op til dig. Prøv at stil dit nuværende køleskab, så det er 5 cm udenfor skabet. Så kan du se om du syntes det er pænt eller ej

Mvh. Christian M
 

Er du sikker på at skabet det er 60 cm i indvendig mål i bredden ?

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Tror det bliver pænt nok ... Tænker målene der er opgivet på hjemmesiden er udvendige mål og ikke indvendige 
martin-dk skrev den 05-05-2020 11:39:46

Tror det bliver pænt nok ... Tænker målene der er opgivet på hjemmesiden er udvendige mål og ikke indvendige

 Du misforstod mig. Jeg tænker på den skabs ramme køleskabet skal stå i. De er sjældent 60 cm i indvendige mål.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce
Skabet er formentlig 56 cm. indvendig. Det gør udvalget af køleskabe mindre.

fase
S. Fabrin skrev den 05-05-2020 13:26:31

Skabet er formentlig 56 cm. indvendig. Det gør udvalget af køleskabe mindre.

 Man kan sagtens få skabe der er 60cm indvendige - købte hvertfald hos hth for 5 år siden - fås også til vaskemaskine/tørretumbler 

Har målt skabet det skal stå i, og det er 60x60 indvendig .... Så bredden er fin nok ... Kun dybden der mangler lidt 
Har du målt køleskabet rent fysisk? Tænker de sidste 5 cm godt kan komme pga stikproppen. Og der vil du jo kunne rykke stikkontakten så du kan få køleskabet helt ind.
Jeg har kun målene på det nye fra hvad der står på internettet ... Det gamle er næsten helt inde ved væggen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis