Hej med jer
Vi har gang i lidt renovering af vores indgang og vil høre lidt om muligheder for gulv :)
Gulvet bliver opbygget med strøer med max 30 cm imellem hver af dem og en 22mm osb3 plade (var min tanke) spørgsmålet er så - kan der ligges klinker oven på denne eller skal jeg have noget andet matriale for at få den mulighed med klinker. vinyl og trægulv er ikke en mulighed, alternativet er polyurethan gulv hvis klinker er no go :)