Kan soft-close eftermonteres i mit køkken?

Hej

Vi har et Modulia køkken vi er rigtigt glade for. Vi vil dog rigtigt gerne have soft-close på skuffer og låger. Er det muligt at tilkøbe?

Vh Jens Holm
Hej Vi har et Modulia køkken vi er rigtigt glade... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bad nej, den sættes i det firkantede hul i belaget- Den bores ind i skuffens korpus et sted hvor du syntes den sidder mindst i vejen. Måske du kan bruge skuffe dæmper på dit badeværelse, ved ikke hvad kraft hængslerne har de sidste < 2 cm. inden døren lukkes

Du må i IKEA, sammen med alle de andre.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

PeterR skrev den 08-05-2020 19:50:25

Bad nej, den sættes i det firkantede hul i belaget- Den bores ind i skuffens korpus et sted hvor du syntes den sidder mindst i vejen. Måske du kan bruge skuffe dæmper på dit badeværelse, ved ikke hvad kraft hængslerne har de sidste < 2 cm. inden døren lukkes

Du må i IKEA, sammen med alle de andre.

Hvad er det jeg skal købe i IKEA?
Hvor på korpus af skuffen skal den monteres? Og er det samme slags som i linket til skabsdesign?

Pas nu på!! Ikea hulafstand er IKKE standard med dæmpere fra Bluhm. Du kan købe dem for 15-20 kr overalt i køkkenbutikker eller på nettet

uldal skrev den 08-05-2020 21:10:48

Pas nu på!! Ikea hulafstand er IKKE standard med dæmpere fra Bluhm. Du kan købe dem for 15-20 kr overalt i køkkenbutikker eller på nettet

Regner bare med at bestille ved Skabdesign. Kan jeg bruge de dæmpere der er linket til til skuffer også?

BLUM leverer altså beslag til IKEA. Lad det da komme an på en prøve. Købe een

Se Min XSer her

Annonce
PeterR skrev den 11-05-2020 19:33:12

BLUM leverer altså beslag til IKEA. Lad det da komme an på en prøve. Købe een

Kan I linke til dem på Ikeas hjemmeside?

Kan godt se jeg/vi har været lidt hurtige, jeg har købt masser af dem hos IKEA for år tilbage, jeg kan ikke finde dem lige nu, de har kun hele beslag, her er det ikke sikkert det vil passe med det du har. Brug google, de kaldes dæmpere.
Eller prøv med et ikea beslag. Som Uldal skriver er det ikke sikkert det passer mere.
https://www.ikea.com/dk/da/cat/haengsler-og-daempere-24260/

Se Min XSer her

Kan man eftermontere noget på disse i badeværelset? Beslagene er anderledes end i køkkenet, og der står F.W. på dem 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis