Nedløbsbrønd sandfang indløb THOB 2 04-05-2020 07:54 Jeg er i gang med at installere faskine inkl sandfangs nedløbsbrønd ligesom på skitsen. Jeg er kommet i tvivl om indløbsrørs til brønden (markeret med gul). Er der ikke risiko for frostskader, når den ligger så højt i jorden? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 04-05-2020 08:14 Hvis der er et lille fald på det gule rør, vil der normalt ikke stå vand i det, og dermed kan det heller ikke fryse. fase
kovas 4124 9670 04-05-2020 08:16 Hvis du laver det med det korrekte fald på det vandrette rør vil det i princippet altid være tomt når det er frostvejr. Vandet står op til vandlåsen i bunden af sandfanget. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.