Udestue. Jeppekirchhof 1 03-05-2020 22:29 Skal i gang med en udestue hvor vi gerne vil have træterrasse. Med lidt isolering for der måske ikke var så fodkoldt hvordan har i bygget det op? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
uldal 6695 6500 04-05-2020 07:10 Forståes det sådan, at du vil bygge en træterrasse med en udestue på? Hvis resten af bygningen ikke er isoleret, behøvet du kun sikre gulvet mod træk af kold luft. Der hvor stuen skal stå, lægger du en plantedug ovenpå strøerne, før du skruer brædderne på.