Montering af yderdør i murværk..

Hejsa... Jeg har begivet mig i kast med at montere en dør i stedet for et vindue.. Jeg har så være t igang med at skære fri i siderne så det passer med en dør... Er så stødt på problemet at jeg også skulle tilpasse i højden.. Der skulle ca. 10cm af i højden også....Så jeg begynder at skære fri og jeg finder så ud af at jeg har skåret igennem en form for træ overligger og jeg er stødt på et stykke Jern af en art...

Midt spørgsmål lyder så på om der ikke skær noget ved at jeg skærer igennem det og for sat en dør i???
HVIS IKKE.. Hvad så ???

Det skal siges at muren jeg skærer i er en Gavlmur i en kælder og der er et Træhus ovenpå....

Har jeg fået lavet Ged i den ??   

Håber på svar med en rigtig god ide..

Mvh Nybegynderen :D 
Her er lige et par billeder af siturationen..
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Brædtet er  en del at støbeformen da der blev støbt sokkel, og så er der efterfølgende brugt mørtel mod vinduet.

Jernet er nok armering der er lagt i betonen, men svært at se. Det burde ikke have nogen indflydelse på styrken at du fjerner de 6-7 cm beton

Mvh Troels
Tror sgu du har ret. Det ligner en drager - det kunne jeg ikke se på tlf. Hvis det er dette der er jern, så er det en drager. Så er der ikke mange muligheder ud over at få en ny dør. Går ikke ud fra at der er meget at give af nederst. 

Mvh Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis