Hej LDS'er
Jeg påtænker at købe sådan en her:
https://dihc.dk/produkt/dobbelt-trae-garage-hangar-54m%c2%b2/
Planen var at sætte den på punktfundamenter: 4 i hver side, 2 i hver ende og 4 i to rækker ned gennem midten til gulv understøtning.
Garagen skal bruges til værksted og skal dermed isoleres.
Hvor meget isolering skal der på når væggene er 44 mm?
Hvad med gulvet?
Havde tænkt at montere 45x145 reglar på tværs, montere fibercementstrimler under reglarne, smide 150 mm isolering i og derefter lægge gulvplader og trægulv øverst.
Problemet med fibercementen er at det uhyggeligt svært at komme til at montere så andre input modtages med kyshånd!
Er det overhovedet en god plan?
Andre gode ideer jeg har overset?
/lasse