Kompostkværn med beskeden effekt (w)?

I min kolonihave har jeg installeret et driftsbatteri 100 ah og en inverter på 12v/220v, max effekt 800 w. Med den kan jeg bruge almindelige elredskaber, også hækkeklipper, og der er strøm nok til i h ert fald to timers hækkeklipning. Det fungerer fint.
Nu tænker jeg på om jeg kan investere i en kompostkværn, så jeg kan komme af med grenafklippet. Jeg kan selvfølgelig køre det på genbrugspladsen, men ville være sjovere at genvinde i haven.
Men 800w er ikke meget for en kompostkværn, som vel typisk skal op over 1800w. Så kunne jeg jo købe en ny inverter med 2000w effekt, men så tror jeg også batteroet får det hårdt (og inverteren er dyr). Findes der kompostkværne med effekt nede omkring 800w?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb en generator , en kompostkværn bruger typisk 2300 W og noget mere ved starter og høj belastning ......

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Du kan prøve at finde en brugt benzindrevet kværn i god stand. De er ikke så dyre. 

Elektronikteknikeren
En komposrkværn er ikke egnet til friskt hæk affald har selv prøvet  det vikler sig bare rundt om kniven

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis