Vandhane lækker - hvad gør jeg? :) (picture inside) AE35 26 3520 02-05-2020 16:05 Hej alleMin vandhane ved køkkenvasken lækker lidt vand - ikke kritisk, men irriterende. Jeg ville blive glad hvis nogle kunne rådgive mht hvordan jeg "skiller" den ad og skifter "pakninger" eller hvad det hedder.Tusind tak!Nicholas 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
kovas 4124 9670 03-05-2020 10:51 Du er nødt til at fortælle hvilken hane nogle bedre billeder. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.
efry 973 2730 03-05-2020 12:03 … og også hvor, den er utæt. Er det ved svingtuden eller ved håndtaget?