Jeg er igang med at renovere mit badeværelset på første sal i etageejendom, hvor der er flere lejligheder ovenpå. Planen er at have spot lys, derfor skal loftet nedsænkes.
Er der nogen der kan fortælle, hvad er reglerne til det.. Hvilke slags plader skal man bruge og afstand fra betonloft til sænket loft? Derudover, skal man også have dampspær?
Tak på forhånd