Hejsa
Skal udskifte en trykafbryder på en gammel bordlampe, men kan ikke rigtig få lys i den. Kan nogen fortælle mig, hvordan ledninger skal forbindes til trykafbryder?
Synes ikke, at der er meget hjælp at hente på selve trykafbryderen. Den ene af de to hvide ledninger har en grå stribe. Går ud fra det betyder noget også?