Hej med jer.
Skal have bygget en garage på gavlen af huset og er i tvivl om dimensionen på træet.
Fra huset og ud til vægen er der 6 meter. Vil sætte det på en rem på vægen af huset og ud til en rem på vægen til garagen. Altså en lang bjælke/planke ikke halv-spær eller hvad det hedder.
Der skal ståitag med teglstegensprofil på.
På forhånd tak.
Per