korrespondance til alm. firefighter 1 30-04-2020 10:25 Hej.Kan jeg lave en korrespondance afbryder om til en alm. afbryder. Det er en udendørs afbryder.Hvis ja.. Hvordan?på forhånd tak 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Thni92 26 30-04-2020 12:02 Siden det er en korrespondance afb, så har du vel en siddende et andet sted ? Hvis ikke, så virker den vel allerede som et 1 polet afb.
mfrost 3258 9400 30-04-2020 12:42 En korrespondence afbryder kan sagtens fungere som alm afbryder. Nu ved vi jo ikke hvilken type du har men en fast fase på indgang og tændledning på udgang.... og nix weiter