korrespondance til alm.

Hej.

Kan jeg lave en korrespondance afbryder om til en alm. afbryder. Det er en udendørs afbryder.
Hvis ja.. Hvordan?
på forhånd tak

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Siden det er en korrespondance afb, så har du vel en siddende et andet sted ?
Hvis ikke, så virker den vel allerede som et 1 polet afb.
En korrespondence afbryder kan sagtens fungere som alm afbryder. Nu ved vi jo ikke hvilken type du har men en fast fase på indgang og tændledning på udgang.... og nix weiter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis