Hej venner.
Så er den gal igang, mine evner er udfordret. Jeg er ved at bygge en hævet træterrasse og det går stille og rolig fremad. Grundet uforudsigelige arbejdstider er det et "til og fra projekt".
Til sagen. Jeg klodser min "ramme" op og bygger videre, jeg vil gerne støbe. Men alle pælebor er jo kun 120 cm lange. Så min "ramme" er i vejen for at jeg kan komme 90cm ned. Giver det mening?
Jeg kan ikke overskue en tegning over hele terrassen, for så at bore alle huller på en gang.
Kan jeg gøre noget andet?
Huset købt - renovering påbegyndt.