dør hængsel falder af papdør - polyfilla funker ikke

Dørens hængsel falder af - døren er lavet af pap virker det som om. Træfiller løser ikke problemet - det er et lejehus hvad gør en klog ?Sætter en ravplug i? video: https://drive.google.com/file/d/1R8wTY4uEBTgmyMvkBfouc81FItT5JbXU/view?usp=sharing

Bornholm er et dejligt sted.
Dørens hængsel falder af - døren er lavet af pap... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lim plade 1 med trælim og gips dyvel .... hmmm Min boremaskine er langt væk.

Bornholm er et dejligt sted.
Hej Finn

Vi prøver lige igen: der er absolut ingen sammenligning mellem skruefast filler også de to komponent limprodukter vi henviser til. Det er to fuldstændig forskellige ting som virker og hæfter på forskellige måder.

Skruefast filler er et spartel produkt hvor vedhæftningen kraftigt afhænger af det underliggende materiale. Dertil kommer at mange af den slags tuber ikke er særligt skruefaste i praksis.

Fischer fix folk og NKT fix-eady er derimod to komponent lim der hærder hurtigt op og bliver rigtig skruefast. Fordi det er ordentlig lim hæfter det virkelig godt på hvad som helst af materialer og samtidig sidder en skrue fuldstændig fast i det når bare det her hærdet i ti minutter inden man skruer det fast.
Sjovt nok koster produktet også langt mere end skruefast filler, men det er der så en grund til.

Hvis du handler i Jem og fix sælger de NKT easy for 80 kr eller deromkring for 25 ml. Det er rigeligt til din reparation 

Ask
Køb en anden dør. Swedoor koster 3-400 kr

 

lad mig se.....

Ny dør eller bedre lim? Jeg har locktite men jeg satser da lige 80 kr her, tænker at pladen også tåler lidt lim også. Mange tak Ask.

Bornholm er et dejligt sted.
Det er sådan en her jeg snakker om https://www.jemogfix.dk/fix-easy-dybel-25-ml/5114/9033509/

Ask
Du kan prøve at banke et par tændstikker i hullet, eventuelt også en klat trælim, så bider skruerne igen

Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også