Støbe betongulv i skur med eller uden klap lag

Hej hej.

Jeg skal inden længe støbe et gulv til mit skur. Ca 15 kvm.

Gulvet skal ligge plan med de lecablokke som jeg støber i fundament.

Jeg havde tænkt at støbe 10 cm beton gulv ovenpå styrolit. Med rionet i beton.

Er det muligt at få det til at blive ok pænt ved at glitte undervejs? Min tanke var at starte i hjørnet. Fylde beton i og rette direkte af med retteskinne på lecablokken og glitte med en et glitteværktøj? 

Eller er det bedre at lave slidlag til sidst? ( som jeg synes er lidt meget at gøre ud af det ) :)

Tak


 Vh.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er lige gået op for mig at man kan købe færdigbeton helt ned til 2,5 m3. Det vil jeg undersøge først. 

 Vh.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis