Hej hej.
Jeg skal inden længe støbe et gulv til mit skur. Ca 15 kvm.
Gulvet skal ligge plan med de lecablokke som jeg støber i fundament.
Jeg havde tænkt at støbe 10 cm beton gulv ovenpå styrolit. Med rionet i beton.
Er det muligt at få det til at blive ok pænt ved at glitte undervejs? Min tanke var at starte i hjørnet. Fylde beton i og rette direkte af med retteskinne på lecablokken og glitte med en et glitteværktøj?
Eller er det bedre at lave slidlag til sidst? ( som jeg synes er lidt meget at gøre ud af det ) :)
Tak