Gulvvarme i klaplag på betondæk

Hej allesammen,

Håber der er nogle kyndige mennesker som kan hjælpe mig lidt her.

Jeg vil gerne etablere gulvvarme i mit køkken og baggang. Da mit hus har kælder, og køkken og baggang er ovenover kælderen, så er mit gulv bygget op af 10 cm betondæk + 6-7 cm. klaplag hvor de gamle varmerør ligger i.

Mit spørgsmål går på, om jeg kan ligge gulvvarme i klaplaget?? Altså simpelthen banke det gamle klaplag op, få lagt rionet og pex-slanger, og så dernæst pålægge en ny omgang klaplag.

jeg takker for svarene på forhånd:-)

Suger viden til sig om Gør-det-selv!
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis