Hej allesammen,
Håber der er nogle kyndige mennesker som kan hjælpe mig lidt her.
Jeg vil gerne etablere gulvvarme i mit køkken og baggang. Da mit hus har kælder, og køkken og baggang er ovenover kælderen, så er mit gulv bygget op af 10 cm betondæk + 6-7 cm. klaplag hvor de gamle varmerør ligger i.
Mit spørgsmål går på, om jeg kan ligge gulvvarme i klaplaget?? Altså simpelthen banke det gamle klaplag op, få lagt rionet og pex-slanger, og så dernæst pålægge en ny omgang klaplag.
jeg takker for svarene på forhånd:-)
Suger viden til sig om Gør-det-selv!