Hej,
Vi har nogle lugtgener fra vores afløb, som jeg tror skyldes manglende udluftning. Hvor skal der normalt kobles en udluftning på kloak og hvordan laves dette, hvis der var tale om ny kloak?
Jeg har mulighed for at banke op (få fat i kloak ved faldstammen til wc) eller ved afløbet til badekar, som alligevel skal skiftes. Her skifter vi alligevel p-vandlåsen i gulvet
Er det blot at sætte et grenrør og en reduktion på og så føre dette rør over taget? eller skal der nogen form for rotte spærre på? eller er det noget helt tredje?