Hej.
Jeg bygger skur med helstøbt fundament.
Jeg blander betonen i en fritfaldsblander. Men kan man sætte leca imens man fylder renden? Vil betonen ikke synke ud til siderne?
Eller fylder man hele renden og så hurtigt sætter leca inden det størkner?
Elller er det bedre blot at mure leca fast bagefter?
Tak