Varmt køleskab

Hej med jer

Mit køleskab som er af mærket Miele KD 28052 ws som er omrking 6-7 år gammel(har ikke et synligt termometer i selve køleskabet).
Jeg lod den desværre stå åben i ca. 1,5-2 timer igår aftes og lukket den så snart jeg så det. Jeg har tidligere idag taget stikket ud og ind igen, dog er køleskabet ikke blevet koldt.
Jeg kan høre at køleskabet "larmer", så jeg antager at den arbejder. Jeg har selv sat en termostat derind og den viser 10 grader. Ved i måske hvad der er galt?

Det skal også lige siges at jeg tror min fryser heller ikke fungere som den skal, tingene er ikke tøede op, men det ser ikke ud som det plejer.

Mvh
Tas
Hej med jer Mit køleskab som er af mærket Miele... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror også at der er noget helt galt her , alle har nok prøvet at have glemt at lukke døren helt til i  køleskabet i et par timer , og det har absolut ingen betydning , efter et par timer er alt igen som det skal være , det er jo kun luften der er blevet varmere i køleskabet , ikke varerne i køleskabet de er stadig kolde , værer er at frysevarerne i frostboksen ikke er kolde som de skulle være  , hvis jeg har forstået det rigtigt , og der opstår ikke alså nogen stor isklump inde i skabet på 1,5 time på grund af døren har stået på klem , det er noget vrøvl . 

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Det er sikkert et køle fryse skab der er tale om som jeg lige husker .Det er et helt simpelt skab ikke noget særlig i det .
Prøv lige og tage og trykke på bagvæggen inde i køleskabet og mærk om den føles unormal blød. Hele bagvæggen skal føles fast og må ikke kunne give sig .Hvis den er blød er bagvæggen løs og skabet er død .Du ska lige være opmærksom på at i nogle skabe der sidder der en pynte bagvæg som lige skal fjernes først med 4 clips
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis