Hej Alle
Min kæreste og jeg overvejer at lukke vores hoveddør af, for at lave plads til udvidelse af badeværelset.
Problemet er at den dør vi bruger til daglig er ind i en tilbygning til huset som tidligere var garage (grundet højden er bryggers ikke BBR registreret som beboelse).
Er der regler for om det er lovligt?
Det er et 1 plans hus fra 71 hvis det betyder noget.
Vi har et enkelt trin fra vores bryggers op til resten af husets niveau
På forhånd tak 😊