Hej
jeg overvejer og lave gulv varme i min 70 kvm køkken stue allerum et langt rum
der ligger gulvspånplader under
nogen der har erfaringer med og fræse ud i de plader ?
uden jeg skal til og brække det hele op og ligge forskalling for det kommer jo hurtigt til og koste en 3000 Kr