Hejsa, første gangs poster her...
Har netop basis malertilbud fået udført arbejde: Fjerne tapet, spartle, grunde, opsætte filt. Sådan set fint, bortset fra, der ikke var taget højde for skyggelister, som ikke var nedtaget, og resultatet var et grimt mellemrum med malerrester ved listerne. Maleren har nu udbedret med fuge og maling, men resultatet er noget ujævnt, og jeg ærgrer mig over, at vi ikke tog listerne ned først. Nu to spørgsmål:
1.Er det malerens eller vores ansvar at være opmærksom på listerne, og at de skulle være taget ned først? Jeg anede det simpelthen ikke.
2. Nogen forslag til udbedring herfra?
Tak for jeres opmærksomhed på forhånd.