Hej alle
Min kæreste og jeg står på nippet til at købe et kolonihavehus med grund. Det er dog i meget dårlig stand, og skal derfor rives ned. Vi overvejer, om vi skal bestille et samle selv/selvbyg kolonihavehus (eller bjælkehytte) i størrelsen 40-50kvm. Altså sådan et, som er præfabrikeret, og hvor man får leveret alle materialerne og så er det bare om at sætte sammen :) I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål:
- Er der nogle, som kender til sådanne billige basic huse (synes bauhaus og silvan er overraskende dyrt)?
- Når jeg ser youtube videoer med, hvordan de samles, ser det jo overraskende nemt ud. Men kunne forestille mig, at det er noget sværere. Nogle der har erfaring med dette?
- Nogle der har erfaring med flytbare bjælkehytter/kolonihavehuse (således man kunne købe brugt? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder, så måske der slet ikke er et markedet for det.
Tusinde tak for hjælpen
Mads