Bjælkesko Ynwa1985 15 9330 25-04-2020 11:50 Hej er der nogle der kan fortælle for mange beslagskruer er nødvendigt til dette beslag til spærtræ 47x145? Tænker ikke alle huller behøves, men der er sikkert regler angående det? Skal monteres på rem i samme størrelse. Jesper 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
madon 84 3000 25-04-2020 16:48 https://www.strongtie.dk/resources/notes-techniques/notes-techniques-connecteursHvad er grunden til at du ikke vil have skruer i alle huller? at spare penge? Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss.
Ynwa1985 Trådstarter 15 9330 25-04-2020 17:00 Nej dog ikke. Men ser bare ingen grund til at bruge flere skurer end nødvendigt. Men bliver ikke lige klogere af dit link? Jesper
madon 84 3000 25-04-2020 18:01 Det kommer an på hvad der skal bære og om du laver fuld eller halv udsømning.Kig eks i linket her:https://www.strongtie.dk/products/detail/bjaelkesko/1214#tab-teknisk-data under teknisk data fanen. Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss.
RinghusDK 5 4293 25-04-2020 21:21 Jeg læste for nogle år siden, at forklaringen på antallet af huller, skulle være beregnet ud fra størrelsen på den bjælke den skulle værre og at tingene ikke skulle kunne trække sig fra hinanden. Så det har jeg egentlig bare noteret mig, og bruger så det antal skruer som der sidder.Men du har ret, man kan godt få følelsen af om det nu også er nødvendigt. :D MvhMichael