Bjælkesko

Hej er der nogle der kan fortælle for mange beslagskruer er nødvendigt til dette beslag til spærtræ 47x145? Tænker ikke alle huller behøves, men der er sikkert regler angående det? Skal monteres på rem i samme størrelse. 

Jesper
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
https://www.strongtie.dk/resources/notes-techniques/notes-techniques-connecteurs

Hvad er grunden til at du ikke vil have skruer i alle huller? at spare penge?

Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss.
Nej dog ikke. Men ser bare ingen grund til at bruge flere skurer end nødvendigt. Men bliver ikke lige klogere af dit link? 

Jesper
3 i hver side + et par i siden af spæret

 

Tak 👍

Jesper
Jeg læste for nogle år siden, at forklaringen på antallet af huller, skulle være beregnet ud fra størrelsen på den bjælke den skulle værre og at tingene ikke skulle kunne trække sig fra hinanden. Så det har jeg egentlig bare noteret mig, og bruger så det antal skruer som der sidder.

Men du har ret, man kan godt få følelsen af om det nu også er nødvendigt. :D

Mvh
Michael
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis